zeepier-op-leka-2021.reismee.nl

De thuisreis

Vanochtend zijn we om 05:15 opgestaan. Om te zorgen dat we tijd genoeg hebben ontbijten we op de snelle postboot. Gisterenavond heeft iedereen zijn pakkie brood al klaargemaakt. Ons reisschema voor vandaag ziet er als volgt uit:

06:35 bagage naar de ferrysteiger brengen.
06:55 opstappen snelle postboot naar Namsos
13:03 aankomst Trondheim vliegveld Værnes
14:30 inchecken vlucht
17:00 vertrek naar Amsterdam
19:15 aankomst Amsterdam.

We zijn in middels om het 2e deel van de terugreis en zitten in de bus naar Station Steinkjer. Het is best mooi weer en we kunnen dus ruimschoots genieten van het langsglijdende Noorse landschap.

De bus stond al te wachten bij de ferry steiger in Namsos. We konden dus rustig de bagage overbrengen. Alles is tot nu toe prima en relaxed verlopen en loopt op tijd.

De 1e eland is inmiddels al weer gespot. Liep in de berm van de weg. De rest van de reis verliep als gepland en ruim op tijd zitten we bij de gate te wachten tot we het vliegtuig in mogen. Geen enkel signaal dat ook de rest van de reis niet voorspoedig zal verlopen. Dit is het eind van een bijzondete maar mooie vakantie we hebben er van genoten. Wie nog een puik adresje van een visboer met echt spartelverse vis weet moet dat maar in een reactie aan ons melden, want helaas zijn we aangewezen op gekochte vis? Iedereen bedankt voor de reacties die we kregen op oonze reisverhalen. Nu een paar maandjes niet aan vakantie denken en dan zo eind november weer aan het plannen van de volgende vistrip.

GJ

Goeie verder.

GJ

Goeie reis verder. Heb weer genoten van jullie verhalen.

George

goede reis naar huis

Cees Blonk

Wel thuis vanavond na weer een prachtige belevenis. Bedankt voor de verslagen.

Bert Dijkers

Visboer Tom Tuijp in Vleuterweide
Jullie moeten zijn haring eens proeven. Heerlijk!